15 Mayıs 2017 Pazartesi

Street Art!!! <<<< Graffiti :)

Ya bu sanata aşığım sanırım; aslında eskiden amatörce de olsa kağıtlara evin duvarlarına boyle karalamalar yapmışlığım vardı. Tabi sonra yaşam gailesi sınavlar, dersler bitmek bilmeyen bu maratonda bu aşka yer ayıramadım. Evet kabul ediyorum belkide bu bir yetenek ve herkes böyle yeteneklere sahip olmak ister; ne deyim siz vazgeçmeyin Allah'ın size bahşettiği bu eşsiz yeteneklerinizi hayallerinizin önünde tutun, onların peşinden gidin ;)
Kombine gelince bu renkli ve şeritli panth'lar bu sene çok moda ve yine çok beğendiğim biraz retro havalardan esen o muhteşem renkli aynalı gözlükler ..Alın efendim alın bunlardan dolabınızda dursundu;) Sevgiyle kalın;)









Panth: Bilge Kırıktaş (canım ❥)
Trench: Mango
t-shirt: Stony Butik ( Orj: Gucci'den bulabilirsiniz)
Bandana: Zara
Belt-Koton
Shoes: Nike
Sweat: H&M
Choker: Zara

7 yorum:

  1. İadei ziyarete geldim. Fotoğaflar ve mekanlar çok güzel... İyi yayınlar...

    YanıtlaSil
  2. Bandana ve gözlüğe bayıldım, ayrıca mekanlar şahane görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Başlı başına bir sanat graffiti..

    YanıtlaSil
  4. Graffiti Çok Hoş sizde öyle :)

    YanıtlaSil
  5. bu pantolonlar bu sezon çok moda rengi de çok güzel, size de çok yakışmış :)
    Bloğumuza bekleriz sevgiler...

    YanıtlaSil

 

Template by BloggerCandy.com