8 Ağustos 2015 Cumartesi

Denediklerim : Saç Tebesiri :)

Arkadaşlar haftasonu saç tebeşirini deneyip resim yüklicem demiştim ancak bilgisayarım bozulduğu için ancak bugun yükleyebiliyorum kusura bakmayın..
Deneme sonucu gayet memnun kaldım sonuç güzel tam istedğim renk olmadı çünkü kaliteli bir yerden almamıştım bir dahakinde gratisten almayı düşünüyorum.
Sizlere tavsiyem denerken muhakkak eldiven giyin ve banyoda yapın; yüzünüze boya bulaşırsa makyaj temizkeyiciyle, lavaboya boya bulaşırsada cif'le çıkartın ;) Denemeden önce bi tutam saç alıp fısfısla ıslatım daha sonrada tarayıp kuruttum . Daha iyi sonuç için maşa ya da düzleştirici kullanın derim hepinize kolay gelsin:)
ps: Saçlarınız sarıysa ıslatmanıza gerek yok;)




9 yorum:

  1. Merhaba. Blogunuz hayırlı olsun. Beni takip ettiğinizi söylemişsiniz ama son takip edenler de yoksunuz acaba anonim olarak mı takibe aldınız. Rica etsem tekrar takibe almaya çalışırmisiniz? Ben sizi şimdi takibe aldım. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet ben G1'den takip etmiştim şimdi friend connect ten de takip ettim 😊hoşgeldin sevgiler sanada 😊

      Sil
  2. Blog kesifden geliyirum bnde yrniyim mutlaka beklerim bloguma takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Blog kesifden geliyirum bnde yrniyim mutlaka beklerim bloguma takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloguma yorumunuz için teşekkürler link içerdiği için yayınlamadım. Bol katılımlı bloglarınız olsun dilerim. Ancak ben sizin isminizi göremedim listemde tekrar kontrol edermisiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba g+ Dan tkp ettim sizi friend connect iniz calısmıyor maalisef :/

      Sil
    2. Friend connect çalışıyor tekrar bakın isterseniz, sevgiler..

      Sil
  5. uygulaması çok kolay duruşu çok güzel bu tebeşirlerin yaa :)

    YanıtlaSil

 

Template by BloggerCandy.com