13 Aralık 2017 Çarşamba

Son Bahar kapıda! Autumn is coming!

Bu baharı sevmedim. Belliki sessiz sedasız çekildi gitti yerini son bahar'a en sevdiğim mevsime bıraktı.Gelin görinki ben bu sonbahar'ıda sevemedim. Sorun mevsimler falan değil aslında bu aralar hiç birşeyi sevemiyorum...:/ Sebepsiz, nedensiz yok yere.. Uzun zamandır yazmıyorum .. Galiba sevdiğim şeyleri yapmak için sevdiğim şeyler olsun istiyorum.. Ama olmuyor bazen hiç istemediğimiz şeyleri yaşarken buluyoruz kendimizi, Hiç bilmediğimiz bi dünyada hiç bilmediğimiz insanlar arasında..Herkes yapamaz tabi büyük cesaret ister, ama birazcık kaçmak evinde hissettirenlerin yanına, sonra da dönememek diye bişey de var. Bunu alışkanlık haline getirmeyin. Seçimlerinizi iyi düşünerek yapın. Cevaplayın bakalım ya sizin hayatınız; alışkanlıklardan mı ibaret yoksa seçimlerden mi? (Pek iyi değilim ama yazmak iyi geliyor kombin Ekim'den kalma Sevgiyle kalın :)..)


















Tulum: Stony Butik
Babet: Hotiç
Çanta: Handmade (özel yapım)
Bluz: Koton
Takılar: Penti

Ps: Tulumumla aşk yaşadığımı söylemiş miydim malum vintage havalardan naftalin kokular estiriyor:)Bu sene çok moda tulumlar yakında Night kombinlerini de paylaşıcam izlemede kalın;)

3 yorum:

  1. I like your vintage style! Let us follow each other!
    Have a nice weekend,
    Christine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks a lot 😇 I'm following you too. See u! 🙋‍♀️😊welcoming..

      Sil
  2. Yeni bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil

 

Template by BloggerCandy.com